Dagen

Egentligen borde jag plugga. Men jag har absolut ingen lust, så det får bli en annan gång. I helgen kanske, om jag inte bosätter mig i stallet.

Just det!

Min lilla Luxor ska ha bebis. Med stoooora svarta Skogans Joker. Jag och K har via sms diskuterat hur bebisen kommer se ut, men vi är väl egentligen mest överens om att den kommer bli stor (jättemamma+jättepappa=jättebebis, sådetså). Fast jag tror jag går på K:s förslag: Stor och svart med vit bläs och fyra vita strumpor. Service, please!

Jaja, det var dagen som skulle planeras. Jag ska sitta här och vara till ingen nytta alls hade jag tänkt. Eller. Jag ska bära lådor. Idag ska jag göra slag i saken och kolla igenom vilka som ska ner i förrådet direkt. Blir nog en del. Tack och lov ;) Finaste är i skolan och när han kommer hem ska vi iväg till Solareturen och/eller Gengåvan för att kolla på skrivbord åt mig. Har vi tur så finns det något. Om jag dessutom kan ha fått tummen ut så kan vi slänga några lådor också. Det återstår att se. Vi ska handla batterier också. Jag till min kamera, och så vi båda till brandvarnaren. HUR kan besiktningsmannen godkänna att brandvaranren är nerplockad och med ett tomt batteri?

Inget planerat ikväll. Imorgon åker jag tidigt (utan Finaste =( ) till Axvall och firar kusin E:s student. Finaste skulle åkt med, men måste få en del plugg gjort. Antar att det således blir en ganska tidig kväll, då jag planerar att sätta mig i bilen redan vid sju.

NU kom jag på något som måste göras... Mamma hade lovat att plocka med E:s present i måndags, men glömde den. Jag vet att jag såg den någonstans här, men var...? Bäst att leta upp.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback