Jobben rullar in, det går bra nu...

Ser ut som om jag kommer kunna få jobba lite i sommar, trots allt. De ringde från mitt förra sommarjobb idag och bokade in mig på några tillfällen, varav några nätter. Sedan ringde det från ett helt annat ställe. På E:s student pratade jag med A som sa att det kunde finnas jobb. Och om jag har tur, så kan jag få jobba 50% under sex veckor på en dagverksamhet. Ser med andra ord ut som om det blir en hel del Axvall under juli, alltså.

Det börjar alltså mer och mer se ut som om ekonomin kan gå ihop. Jag tackar och bockar allra ödmjukast och hoppas bara på att få fylla ut resterande 50% ;)

Kommentarer
Anna J säger:

Inte mig emot att du är i Axvall i juli;)

2010-06-17 | 08:50:33

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback