Dagen

Lång sovmorgon idag. Klev ur sängen först vid halv tio. Hade väl vaknat några gånger innan dess, men bara somnat om igen. Skönt. Har fått ta en dusch nu med, så kroppen har sakta kommit igång.

Dagen är full av aktiviteter. Finaste är hemma från skola och examensarbete, så idag gör vi lite praktiska saker. In till 4Sound med dragspelsväskan han fick av mig i julklapp, eftersom ett axelband lossnar från fästet, även när det inte belastas alls. Trist med något som jag gav 1100 kronor för. Efter 4Sound bär det hursomhelst iväg till baknen, där Finaste har en check att lösa in.

Senare sticker vi hem till min lägenhet och packar ner några saker lite snabbt och sen ska det fotas på ett par möbler. Ska sälja bäddsoffan och hyllan. Inget jag vill ha kvar och absolut inte i nya lägenheten. Slöseri, kanske, men vad gör man inte ;)

Nu ska vi äta lite här, sen ska listan ovan betas av.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback