Skojjigt jobb!

Ska jobba nästa vecka. Har vetat det länge, men inte vilken klass det gällde. Mailade hon som bokat mig och kollade, och det visade sig att jag ska få vara i min gamla VFU-klass! Ska bli så himla kul! Då vet jag i alla fall att jag kommer kunna göra i stort sett vad jag vill under dagen. Kan plocka med mig vad som helst och testa, och jag vet att det kommer funka.

Hur många klasser är så?

Jaja, Å hade i alla fall särskilt bett bokaren att kolla efter mig, vilket känns kul. Hon hade velat ha mig en dag till, men den dagen har vi en föreläsning som jag inte vill missa. Med gästföreläsare, dettutom. Attans! Kunde vi inte haft vår vanliga föreläsare? Hon följer boken så det hade jag kunnat missa.

Nu ska jag sortera tvätt!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback