Allt har en första gång...

Gjorde en massa saker för första gången i mitt liv, nu i helgen.

-Jag gick på auktion (som potentiell köpare, inte som hjälpropare eller åskådare)
-Jag bjöd på en auktion
-Jag köpte en luta
-Jag köpte en luta på auktion
-Jag höll i en luta
-Jag cyklade genom Malung
-Jag cyklade genom Malung med en luta på ryggen
-Jag hanterade en båtmotor
-Jag besökte ett gammalt kvarnstensbrott



Nu efter helgen har inte speciellt mycket hänt. Jag har jobbat såklart, och övat kör. Igår körde innebandyn igång igen och det var ett välbehövligt träninspass jag genomförde. Just nu sitter jag och försöker komma någonvart med mitt arrande. Ser inte alltför lovande ut, måste jag säga.

Hjälp!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback