Nyfrissad

Varit hos min frisör S och förnyat mig lite. Men inte så mycket, i ärlighetens namn. Det slitna åkte av och luggen formades till.

Det har varit en skönt ledig dag. Sov jättelänge och sen gav vi oss av till ett kort pass på gymet. Dessutom har nytt bollträningskort inköpts och så lite fix och trix inför kommande helg. Lite kvar att förbereda, men annars är jag nöjd. Mer än så kan jag i nuläget inte avslöja ;)

Ikväll blir det solosångskurs. Och så skulle vi haft lite mys ikväll, men det blir inte mycket av det, eftersom Finaste ska börja jobba klockan 1, fick han veta. Han hinner inte hem tills jag åker, så jag får inte se honom förrän efter åtta imorgon kväll.

Och nej. Det är inte bara barn som förstår överraskningen i Kinder Surprise!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback