Bokat och klart!

Den fjärde till sjätte juli ska jag rida islandshäst!

Det finns ett jättebra och varmt rekommenderat ställe strax utanför Malung. Så första veckan i juli, som (som det ser ut nu) kommer tillbringas helt i Malung, kommer jag tillbringa på hästryggen och se de delar av Malungs skogar som jag och Finaste ännu inte vandrat i. Strax över fyratusen kostar kalaset, men då har jag även bokat in en heldagstur första dagen. Än så länge, fick jag veta när jag bokade, är vi tre som ska vara med.

Ja. Jag bokade ensam. Finaste kan ju knappast följa med, och jag känner ingen i Malung som skulle vilja det. Så jag siktar på att knyta lite nya kontakter och, framförallt, få två och en halv härliga dagar på en pigg liten häst.

Godnatt.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback