Fruktansvärt uttråkad...

Hade en fin förmiddag med, till att börja med, en låååång sovmorgon som höll mig kvar i sängen till klockan var runt tio. Sen lite frukost och annat fix, innan jag och Finaste tog en promenad ner till K och hämtade bilen. Var på spelkväll där igår, med pizza och annat gott inkluderat.

Efter den lilla promenaden på dryga två kilometer bar det av mot Bergvik och veckans mathandling. Det var inte mycket som skulle köpas in, så det blev en hyggligt billig penning den här gången.

Men nu, mina vänner, är jag så grymt uttråkad så jag tror jag går åt snart. Men jag hjälper väl knappast till själv, heller. Vill inte ta mig för någonting. Går mest här hemma och släpar fötterna i golvet och väntar på att innebandyträningen ska börja.

Så jag har åtminstone något kul att se fram emot mitt i all tristess.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback