Gårdagens tur

Ja, den ja... Blev ju ingen jogging igår. Vaknade med ont i halsen och det gav sig aldrig riktigt. Så joggingen fick vara. Är ju uppvuxen med "Pappa Fotbollstränare" som tryckt i mig mantrat "Träna aldrig med halsont". Så det försöker jag undvika. Dumt att dra på sig hjärtmuskelinflammation, menar jag.

Men det blidde en tur idag istället. Skrev ju nåt ambitiöst i morse om eventuellt gymbesök men... njaeee... Att sitta hemma framför TVn ett par timmar lät roligare. Då kunde jag äta litegrann också, och när maten väl var smält så tog jag på mig joggingkläderna och tog en runda i spåret. Kändes faktiskt riktigt bra. 3,7 kilometer blev det, spåret runt och sen hem, alltså. Lite längre än vad det skulle blivit i Malung, men... Jaja. Imorgon ska jag försöka orka åtminstone två varv, gärna tre. Vill försöka få "milen i kroppen" innan jag ger mig nerför Billingen på fredag. Men vi får väl se hur det går.

Nu blir det mer TV och någon trevlig kvällsmat.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback