Allt flyter

Nej, jag syftar inte på filmen. FYI har jag aldrig sett den; det påstås att det som är roligt kan man se i trailern.

Det rullar på just nu på jobbet, även om det är mycket sjukskriven personal. Blir lite småkaos ibland, visst, men med rätt inställning så löser det sig.

Idag skulle våra stora barn ha dansuppvisning; alla blovande skolbarn på Kronoparken har under hela läsåret övat dans. Idag skulle det visas upp för föräldrar och barn, förskolans dag till ära. Och våra fyra gossar var jätteduktiga! Jag var så himla stolt, hade inte sett dem dansa innan. Det kom ett par tårar i ögonvrån när de dansade runt och höll koll på en massa koreografi. Härliga ungar!

Annars blir det vilodag idag. Ingen motion planerad. Hade gärna boxats, men jag stängde på jobbet så det blev ingenting med det. Snart ska vi göra pannkakor och sen blir det tidigt i säng.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback