Tjugo

Idag tog vi bilen och härjade runt efter kontroller. Vi höll oss till stans västra och södra delar, och vi lyckades hitta tjugo nya kontroller. Så nu har vi knappat in trettiofyra stycken, vilket ju faktiskt utgör en tredjedel av det vi än så länge kan göra. Finfint. Ska se om vi hinner några till veckan. Jag jobbar sent både måndag och tisdag. På onsdag jobbar jag till fyra, men då vill jag nog hem. Får se, kanske tar några runt Kronoparken. Torsdag har jag semester och tänkte besöka mitt gamla jobb, bara nån timme för att se hur de har det. Om allt går som vi vill så kommer vi iväg till Malung redan torsdag kväll, men det beror lite på. Har nämligen plockat ut semester även på fredagen =) På lördag ska vi vandra i skogen runt Malung. Det ska bli mysigt.

Nu ska vi fixa lite lunch här, sen blir det slappande fram till innebandyträningen ikväll.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback