Tvåårskalas!

Glömde ju alldeles bort att tala om att vi ju firade två år igår. Mycket lämpligt att fira årsdag den första maj, tycker jag. Då är man alltid ledig och dessutom är det ett enkelt datum =)

Igår firades det med sushi på happy Kitchen. Lite trist att köra exekt samma som ifjol, men den andra restaurangen vi var sugna på stängde för tidigt för att vi skulle hinna. Så sushi blev det:


Finaste väljer ur menyn (jaja, sushi hade vi ju redan bestämt oss för, men jag tror det är dessert han kikar på här...)



Misosoppa till förrätt


Min tallrik med veggobitar


Finastes mat


Teknik med pinnarna, jajjamän


Jag kan minsann också ;) Min klara favorit; friterad tofu


Avslutningsvis min efterätt; chokladmousse (Finaste fick in en underbar citronglass med nåt gott, surt överdrag, men det gick inte att få till ens en hygglig bild på det...)

Så nu är det firat. Ser fram emot många firanden framöver =)

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback