Lyy - Hade jag inte dig

Blunda, lyssna, och tänk på någon. Någon som betyder mycket för dig. Det behöver på intet vis vara en eventuell livskamrat. Bara någon som du vet att du aldrig skulle klara dig utan.
 
Du kan aldrig säga det nog många gånger...
 
 Text: Prins Wilhelm
Musik: Emma Björling (sångerskan i klippet ovan)
 
 
Hade jag inte dig
Så hade jag intet på jorden
Tom blev min levnadsstig
Och tomma blevo orden

Hade jag inte dig
Så hade jag intet i världen
Intet som hjälpte mig
Tillrätta på färden

Hade jag inte dig
Så hade jag intet i livet
Trofast och innerlig
Av dig allt gott blev givet

Hade jag inte dig
Så hade jag intet att minnas
När andra världar öppnar sig
Där ödets trådar tvinnas

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback