Längtan

Jag har och har haft en bra jul. Det kanske går ihop sig. Vi får se, men änsålänge känns det okej. Litegrann gnager det i bakhuvudet, men jag försöker släppa det och fokusera på att just nu är det okej.
 
Trots en fin jul med alla runtomkring så längtar jag till jobbet. Kanske främst för att slippa frågorna, berömmen, kommentarerna och blickarna. Där vet alla. På torsdag får jag träffa A och kramas lite. Prata.
 
Jag tänkte dessutom att vi skulle skippa burksoppan och ta med oss en engångsgrill till skogen på torsdag istället. Det vore väl mys på hög nivå! Såklart så längtar jag efter barnen också. Det blir visserligen bara sju stycken, som mest, men jag ska kramas järnet med dem som är där. Njuta lite.
 
Avslutningsvis bjuder jag på min största favvo bland egopixen hittills. En kväll då jag kände mig fin.
 
För som sagt.
 
Man får det ibland.
 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback