Hemma

Sådär. Nu har vi landat hemma.

Har tillbringat helgen i Axvall. Eftersom mina föräldrar hade huset fullt av mina syskon, så fick jag och Finaste våldgästa mormor. Funkade fint. Hon har en stor dubbelsäng som gästsäng, så trångt blev det inte.

Helgen innefattade ett besök på travbanan där hästen vi är delägare i visade upp sig. Sly Way, en treårig vacker hingst, var inte på sitt bästa humör, men några snygga travsteg fick vi allt se. Tog några (läs: över 80) bilder och tänkte lägga upp någon av dem senare, när de är redigerade och klara.

Kusinen hade fyllt år så lördagkvällen tillbringades hos min morbror med familj. Den här gången saknades många kära ansikten, men kvällen var ändå trevlig.

Annars har vi inte gjort många knop. Vi har sovit till åtta, halv nio och mest bara skrotat runt. Nu väntar en jobbvecka innan en helg med svärisbesök.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback