Jag

(x) Jag har snott den här listan från nån
(x) Jag har rökt en cigarett
(x) Jag har rökt en cigarr (med chokladsmak)
(x) Jag har varit full
( ) Jag har hånglat med någon av samma kön
(x) Jag har varit kär
(x)
Jag har blivit dumpad
( )
Jag har dumpat någon
( )
Jag har fått sparken
( )
Jag har rymt hemifrån
(x)
Jag har haft känslor för någon som inte känt samma sak
( )
Jag har blivit arresterad
(x)
Jag har hånglat med en främling
( )
Jag har gått på en blinddejt
(x)
Jag har ljugit för en kompis
( )
Jag har varit kär i en lärare
(x)
Jag har skolkat
( )
Jag har legat med en medarbetare
( )
Jag har sett någon dö
( )
Jag har varit kär i en av mina internetkompisar
( )
Jag har varit i Kanada
( )
Jag har varit i Mexiko
(x)
Jag har flugit
( )
Jag har spytt i en bar
( )
Jag har sett en del av mig själv brinna
(x)
Jag har ätit sushi (mums)
( )
Jag har åkt snowboard
( )
Jag har crowdsurfat under en konsert (hur jävla dumt är inte det?)
( )
Jag har varit i ett våldsamt/mkt svartsjukt förhållande
(x)
Jag har tagit smärtstillande
(x) Jag älskar eller saknar någon just nu
(x)
Jag har legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x)
Jag har gjort en snöängel
( )
Jag har haft ett te-party
(x)
Jag har byggt ett sandslott
(x)
Jag har hoppat i en vattenpöl
(x)
Jag har lekt utklädd
(x)
Jag har hoppat i en lövhög
(x)
Jag har åkt släde
(x)
Jag har fuskat när jag spelat spel
(x)
Jag har varit ensam
(x)
Jag har somnat i skolan/på jobbet
( )
Jag har använt ett falskt id
(x)
Jag har tittat på en solnedgång
( )
Jag har varit med i en jordbävning
(x)
Jag har rört en orm
( )
Jag har sovit under stjärnorna
(x)
Jag har blivit kittlad
( )
Jag har blivit rånad
(x)
Jag har blivit missförstådd
( )
Jag har tagit hand om ett råddjur/get
(x)
Jag har vunnit en tävling
(x)
Jag har gått mot rött
( )
Jag har blivit avstängd från skolan
(x)
Jag har varit i en bilolycka (två)
(x)
Jag har haft kramp
(x)
Jag har känt mig som en utstött
(x)
Jag har ätit ett helt glasspaket på en natt
( )
Jag har dansat i månljus
(x)
Jag har hatat mitt utseende
(x)
Jag har varit vittne till ett brott
(x)
Jag har ifrågasatt mitt hjärta
(x)
Jag har varit besatt av post-it lappar
( )
Jag har gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x)
Jag har varit vilse
(x)
Jag har varit på andra sidan landet
(x)
Jag har simmat i havet
( )
Jag har känt som om jag håller på att dö
(x)
Jag har gråtit mig själv till sömns
( )
Jag har lekt polis och rånare
(x)
Jag har sjungit kareoke
(x)
Jag har betalat för mat med bara mynt
( )
Jag har gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x)
Jag har busringt
(x)
Jag har fångat en snöflinga på tungan
( )
Jag har dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
(x)
Jag har tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x)
Jag har blåst bubblor
( )
Jag har gjort upp eld på en strand
( )
Jag har förstört en fest
(x)
Jag har åkt rullskridskor
(x)
Jag har fått en önskan uppfylld
( )
Jag har haft sex med en apa
( )
Jag har burit pärlor
( )
Jag har hoppat från en bro
( )
Jag har ätit hund-/kattmat
( )
Jag har sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( )
Jag har kysst en spegel
(x)
Jag har sjungit i duschen
(x)
Jag har burit en svart klänning
( )
Jag har drömt att jag gift mig med någon
(x)
Jag har limmat fast min hand i något
(x)
Jag har fastnat med tungan i metall
( )
Jag har kysst en fisk
( )
Jag har varit en cheerleader
(x)
Jag har suttit på ett tak
( )
Jag har skrikit så att jag inte fått luft
( )
Jag har byggt en kärra
( )
Jag har pratat i telefon i mer än sex timmar
(x)
Jag har stannat uppe hela natten
( )
Jag har inte duschat på en vecka
(x)
Jag har plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x)
Jag har klättrat i träd
( )
Jag har haft en träkoja
( ) Jag är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(x) Jag tror på spöken
( )
Jag har burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
( )
Jag har spelat kyckling
( )
Jag har blivit puttad i en pool med kläderna på
(x)
Jag har blivit tillsagd av en främling att jag är het
( )
Jag har brutit ett ben
( )
Jag har fångat en fisk och sen ätit den
(x)
Jag har fångat en fjäril
(x)
Jag har skrattat så mycket att jag grät
( )
Jag har gråtit så mycket att jag skrattade
( )
Jag har fuskat på ett prov
( )
Jag har haft en Britney Spears-skiva
(x)
Jag har glömt någons namn
(x)
Jag har sovit naken
( )
Jag har svimmat
( )
Jag har gråtit på tunnelbanan/spårvagnen
( )
Jag har snattat
(x)
Jag har pratat med en främling i mer än fem minuter
( )
Jag har gett en uteliggare mer än 50 kronor
( )
Jag har spottat på någon jag ogillat
( )
Jag har hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
( )
Jag har varit otrogen
( )
Jag har varit svartsjuk
( ) Jag kan skriva utan att titta på tangenterna

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback