Testkörning

Har på prov cyklat hemifrån till jobbet idag. Lite drygt två mil visade sig sträckan vara. Inkluderat en grov felkörning vid Hynboholm (jag ville ha stora vägen på min vänstra sida och fattade aldrig riktigt att jag skulle behöva ta mig under den) tog den ungefär en timme och fyrtio minuter. Kan säkert räkna av en kvart för felkörning och krångel med musikspelaren på telefonen. Ska försöka få till det så att jag cyklar en till två gånger i veckan. Skön motion, och man är garanterat vaken när man kommer fram.

Cyklade dock inte hem. Finaste hämtade upp mig på jobbet. Det har väl inte direkt varit någon tryckande värme idag, så när pulsen gått ner så började jag fysa rejält. Rumpvärmen var på topp hela vägen hem, och väl hemma har jag druckit varmt och ska strax gå och ta en låååång varm dusch.


Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback