Koffeinintaget

Dagens koffeinintag har minst sagt varit högt.
 
Det började vid halv fem då jag tog en kopp kaffe som jag sörplade i mig medan jag sminkade mig. Såfort jag kommit till jobbet startade jag bryggaren, så att jag och Y skulle ha litegrann att starta dagen med. Då inga barn dök upp direkt så tog jag en kopp medan jag satt och grejade lite, och sen kom Y och hon fixade påtår.
 
Sen vart det rast; mer kaffe. Och sen kom jag hem och fick se att kaffet jag hällt upp på termos åt Finaste stod orört. Det var fullt drickbart efter elva timmar i termos (win!). Och ja, nu efter gymet har jag tagit en kopp till.
 
Trivsamt värre.
 
Gymet, ja. Det kändes grymt bra idag, alla pass. Jag körde som ett par gånger tidigare cykel trettio minuter, coreboll trettio minuter och avslutade med en timmes yoga. Imorgon blir det kanske en sväng dit, annars har jag ju crosstrainern här hemma nu. Kanske skulle starta dagen på den?
 
Det får framtiden utvisa.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback