Längtar till söndag.

Jag längtar till söndag kväll. Eller måndag morgon. Det kvittar lika, bara veckan behagar ta slut någon gång.
 
Måndag:
Jobb 9-18
Kör 18-22
 
Tisdag:
Jobb 8.30-17
Jobbmöte 17.45-19 (i Karlstad, så jag behöver ta mig mellan Kil och Karlstad där, inget slappande i fyrtiofem minuter alltså)
 
Onsdag:
Jobb 8.15-16.45
Yogalates 18.30-19.30 (nej, tänker inte prioritera bort den)
Hämta A på stationen 22.00 (ljuspunkt!)
 
Torsdag:
Jobb 5.50-14.20 eller 6.30-15, beroende på när första barnet droppar in
Kör 18-21
 
Fredag:
Jobb 8.30-17
Pubkväll med kören 18-??
 
Lördag:
Full kördag med jubileumskonsert och sittning på kvällen
 
Söndag:
Den enda någorlunda oplanerade dagen, bara ett BodyBalancepass 16.30-17.30
 
 
Ni förstår att jag ser fram emot att däcka i soffan på söndag kväll?
 
Dessutom är Finaste bortrest i jobb fram till fredag. A kommer från Nederländerna först på onsdag, vilket innebär två ensamma nätter. Jag avskyr att sova ensam. Jag klarar det mer eller mindre inte. Det ska bli grymt intressant att se i vilken form jag är på jobbet under första halvan av veckan.
 
Jag längtar till söndag.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback