Tröttsöndag

Efter att ha blivit nekad att få promenera hem (blev påtvingad skjuts trots att det bara handlar om en kvarts promenad; jag hade ju bortsett från att hiva hö och sopat en stallgång fått noll motion under lördagen så en promenix hade behövts) från galan igår var jag tillbaka hos mamma och pappa vid halv två på natten. Pappa hade svårt att somna och låg vid TV:n så jag småpratade lite med honom innan jag stöp i säng.
 
Vaknade strax före nio. Strax under sju timmars sömn alltså. Mycket mer än genomsnittet det senaste, men GUDARS så trött jag var! Och kunde inte somna om.
 
Det blev lite dusch, lite frukost och sen allmänt slappande innan jag gasade hemåt vid ett. Hann hem och träffa en bakfull Finaste innan jag åkte till gymet för veckans BodyBalancepass. Skönt att fått något vettigt gjort.
 
Det blir tidig sänggång ikväll. Kommande vecka blir lång med körjubileum. Jag kan inte nog beskriva hur mycket jag längtar till söndag kväll - nästa vecka.
 
Over and out.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback