Gästbloggat

Idag har jag fått äran att gästblogga hos Shedo, en förening som arbetar ideellt med att "sprida information, skapa opinion och ge stöd kring psykisk ohälsa, ätstörningar och självskadebeteende" (beskrivning av föreningen på dess hemsida).
 
Jag fick ett inlägg publicerat kring temat Myter om självskadebeteende och/eller ätstörningar. Jag skrev om hur bedrägligt det yttre kan vara, vilket jag ju också tagit upp här, flera gånger.
 
Jag tittar in på Shedos blogg lite då och nu, minst en gång i veckan. De har ofta bra teman som skapar tankar och det är många gånger skönt att få läsa texter som bekräftar att jag inte är ensam. Det här är dock första gången jag själv skrivit för dem, men jag har flera gånger reflekterat kring deras teman och funnit bekräftelse i dem.
 
En länk till Shedobloggen och en till deras hemsida finns numera i länklistan till vänster.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback