Klingande

Jag byter bloggadress.
 
Anledningen är enkel. Jag heter inte Persson längre. I mångas mun är jag föralltid Maria P, MP eller Persson, kort och gott. Gott så. En kan ha både smeknamn och faktiskt namn. Jag är nöjd ändå.
 
Men jag byter bloggadress. Den här finns såklart kvar, även om detta blir det sista inlägget på denna adress. Successivt flyttas inlägg över från denna blogg till den nya, men blogg.se har ingen som helst exporteringsfukntion (vilket för mig är fullkomligt obegripligt), så det behöver göras för hand. Tur att skrivsidan är lättlurad, vad gäller datum och tid.
 
Nåväl.
 
Frånochmed nu hittar ni mig på klingande.blogg.se
 
Den som fattar, fattar.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback