402,2

Jag är så sjukt stolt! Trampade bort 402,2 kcal på Crosstrainern idag. När jag hade 6 minuter och 37 sekunder kvar, hade jag bränt 300 kcal, vilket är ganska mycket för min del, brukar ligga på 280-290 då. Insåg att om jag jobbar på ordentligt nu, så kan jag komma upp i nästan 390 kcal, vilket jag bara gjort en gång. Runt 383 är vanligast. Så jag trampade. Och trampade. I slutet bara skakade jag, men när jag hade stått där i mina 30 minuter, så hade jag slagit mitt tidigare rekord med hästlängder! Yessss! Så kan jag omöjligen hålla på i fortsättningen, men att få bevisat för mig själv att det faktiskt går är stort.

Har inte mycket att förtälja just nu, förutom att jag fryser häcken av mig. Både ute och inne. Usch, vill ha sommar igen. Får tänka som så, att  varje dag som går, är en dag närmare sommaren.

Ska kila på toa nu...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback