Rebecka Törnqvist

Gick halvspontant på en konsert ikväll. Hade sett affischer på stan om att Rebecka Törnqvist skulle spela på Koriander. Henne har jag lyssnat på sen jag var elva, samtidigt som alla andra lyssnade på Spice Girls och/eller Back Street Boys. Hittade ingen att gå med, men det brydde jag mig inte det mista om.
Så klockan kvart i nio infann jag mig på Koriander och köpte mig en cider. Strax efter nio började konserten (och jag började på cider nummer två) och det blev en intim och jättemysig spelning. Det var bara Rebecka, gitarristen och ett fyrtiotal personer i publiken, som befann sig i lokalen. Enda minuset var att man inte kunde komma åt någon skivförsäljning/signering. Men det var en timme som var väl värd pengarna! Jag är så glad att jag inte stannade hemma bara för att jag inte hade någon att gå med!
Tack, mig själv!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback