Tränat igen

Var på gymet idag för första gången på en vecka. Ökade intensiteten lite, nu körde jag 15 repetitioner per maskin istället för 12. Däremot fick jag minska vikten på en maskin. Den är min mardröm. I början är den lätt, men efter 7-8 repetitioner så vill kroppen bara inte mer. Men jag ska testa nu att köra fler repetitioner på lägre vikt så kanske jag kan lura kroppen lite. Om jag sen höjer den vikten igen och återgår till 12 repetitioner så... ja ni fattar.

Annars har inte mycket hänt. Var på Bergvik Köpcenter och handlade lite. Ska snart hem och kolla in USA-valet. Ska försöka valvaka inatt, men vi får se hur det går.

Nej, nu är jag hungrig, dags att ragga upp en buss och ta sig hem.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback