Snurrar i huvudet...

Sitter egentligen och pluggar. Eller ja, jag ligger på mage i Finastes soffa och pluggar. Allt jag läser känns igen, men ändå inte. Det bara spinner runt i huvudet. Men det ska nog bli bra. Kursen verkar hur bra som helst, och ser jag bara till att få allting gjort i tid, kommer jag att klara det utan större problem.

Finaste har precis slutat. Hoppas han hinner med en relativt tidig buss hem. Saknar honom lite. Det är ju hela två timmar sen han åkte hemifrån ;) Är inte nyförälskelsen underbar, så säg?

Tillbaka till boken kanske? Har åtminstone fått första deluppgiften så gott som färdigskriven. Har fått med det viktigaste, men för att täcka upp en hel A4-sida så måste jag ordbajsa lite till. Det är sånt man lär sig på lärarutbildningen ska ni veta. Att skriva fint och välformulerat så att man täcker upp det som ska täckas upp. Konsten ligger i att kunna skriva så fint och så välformulerat så att det ser ut som om det faktiskt passar in där och inte bara är en cover-up för det man inte riktigt hittar ord för.

Ni ser ;)

Jaaaa.... jag kommer....

Kommentarer
Anonym säger:

Du har så rätt...någonting man måste kunna för att få ta examen ;)

2009-08-26 | 15:41:40

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback