Kallt som FAN!

Sitter lite i symundan i ett hörn på Skövde Resecentrum. Det är massa folk här och det drar, så jag fryser så naglarna är lila. Men nu har jag i alla fall kommit såhär långt. Som vanligt såg man bussen till Axvall rulla ut från stationen samtidigt som bussen från Karlstad rullade in. Men sånt är livet. Blir en timmes väntan som vanligt, men jag överlever väl. Och gör jag inte det så blir jag inte på något som helst sätt historisk. Folk har dött i väntan förr, men kanske inte på just bussen, utan snarare på vatten och/eller mat.

Kort lektion i engelska idag. Jag hade faktiskt gjort alla uppgifter så stuiegruppsarbetet gick som smort. Är egentligen bara en i gruppen jag saknar lite, kunde hon inte fått vara med oss? Jaja, har ju två av de tre bästa (utöver jag själv förstås :P) i min del av gruppen, så jag får väl bita ihop.

Brr, nu öppnas dörrarna igen.

Åter till engelskan. Fick feedback på den muntliga diagnosen. Massa små krumelurer och anteckningar överallt, men jag har tydligen bra flyt i mitt prat. Dock är det en del fonem som måste jobbas på. Skoj ändå att få veta var man ligger, och få konkret, svart på vitt, veta vad man ska jobba på. Det är ju liksom det som är meningen med kursen, att jag ska förbättra min engelska.

För en gång skull gick bussresan relativt fort. Hade ett avsnitt kvar av min älskade serie, så jag satt och tittade på den samt snackade med lite folk innan batteriet nästan dog. Sen var vi faktiskt i Mariestad och då var det bara en halvtimme kvar.

Jaha, och nu då...?


Kommentarer
Frida säger:

Hur ska vi överleva dessa veckor i olika grupper?! hur kunde detta hända?! Ha det bra...ladda inför fredag, då ska här spelas.

2009-01-30 | 19:04:07

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback