Överlevde minsann det med...

Redovisning på engelskan idag. Fast det var inte så avancerat. Vi satt i våra grupper och diskuterde det vi läst till idag. Sen togs några punkter upp i helklass. Rätt skoj att se att folk faktiskt vågar uttrycka sig på engelska, även om det hörs att folk är lite osäkra på sig själva (sen finns det såklart vissa som inte säger flasklock, men det gör de inte på svenska heller). Kul också att kunna hjälpa varandra, och vi har kommit in i det såpass att vi förklarar saker och ting för varandra på engelska. Jag gillar verkligen läraren också, hon är supersympatisk!

Försöker övertala mig själv att komma i träningskläderna så jag kommer iväg till gymet. Igår var jag ute på en joggingrunda, kändes faktiskt bra och jag hade inte alltför hög puls när jag kom in. Får dock se om det blir någon crosstrainer efter styrkan idag, eller om jag kör enbart ett styrkepass. Har varit lite sömnig hela dan.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback