Plugg, plugg, plugg

Helt sjukt, bara för att man råkar ha en ledig helg, så står man upp över öronen i böcker och uppgifter. Harry Potter har jag inte börjat med än, och jag måste lyssna på radioprogram, hitta en artikel från USA samt göra min Mind Map. Det får bli nattuppgifter, nu hinner jag inte. Jag har dock (skum)läst nästan hela kapitlet om USA och vet ungefär hur jag vill ha min Mind Map, den ska bara skrivas nu. Vad jag dock är klar med, är dagens redovisning, jag tror den blir bra faktiskt.

Igår övade vi med min ensemble. Övningen gick rätt bra, vi har börjat få ihop en av låtarna.
Hela eftermiddagen igår gick åt till att försöka få tag i folk. Det snöade hur mycket som helst, och jag kände verkligen inte för att cykla 3.78 kilometer i blötsnö. Jag fick dock inte tag i någon alls, så det fick bli cykel, var sig jag ville eller inte. Jag kunde väl cykla halva vägen, sammanlagt, annars fick jag gå. När jag ringde på och dörren öppnades så möttes jag av ett asgarv, eftersom jag var totalt vit och blöt. Fick skjuts hem sen, dock, tar cykeln hem ikväll efter kurs och kör.

Häpp, dags att ta på sig skorna och knalla upp till Universitetet. Ser inte fram emot kvällen och natten med allt plugg det innebär, men jag får skylla mig helt själv.

Kan ingen skjuta mig? Eller köra på mig? Så har jag en anledning att vara ledig ett tag.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback