Först så går det framåt, en, två, tre, fyr...

...sen så går det bakåt, fem, sex, sju, ått.

Japp. Så känns det nu. Har skrivit en sida på examensarbetet än så länge. Starkt jobbat, bara 30 kvar. Måste skriva en hel del nu, så jag har nåt att visa upp för min handledare. Ska åtminstone bli klar med bakgrunden senast imorgon, så jag kan skicka det till honom och kolla så jag är kvar på banan i alla fall.

Annars väntar jag mest på Finaste just nu. Han lyckas smyga iväg så tyst på morgnarna så jag vaknar liksom aldrig. Idag hörde jag hur han öppnade dörren och gick, så jag missade honom precis. Men han blir borta minst en timme till, så det är väl bara att fortsätta skriva.

Som om jag hade lust...

 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback