The Green Mile

Nu har jag sett den. Tio år efter att den kom ut. Jag vet. Vem fan väntar tio år på att se The Green Mile?

Jag.

Jag är ingen filmmäniska, och har inte sett någon av alla klassiker. Jag har inte sett Rain Man, jag har inte sett någon Terminator. Jag har inte sett någon Matrix, jag har inte sett Grease. Jag har inte ens sett Mamma Mia, men till skillnad mot tidigare nämna filmer, tänker jag aldrig se den heller.

Jaja, The Green Mile är en film jag velat se länge. Har dock inte blivit läge eller tillfälle, men nu har Finaste köpt den och igår bänkade vi oss. Den var precis lika bra som jag trodde. Ännu bättre.


Om en vecka är vi i Malung. Åker på torsdag. Veckan därpå åker vi ner till Axvall och bor hos mormor. Fick precis ett mail från min älskade Lena om att vi ska sjunga i Skärv den helgen. Såklart jag ställer upp, och Finaste har inget val. Herrar behövs alltid, även om det tvistas om vart förstatenorer egentligen hör.


Nu ska vi till Biltema och köpa domkraft.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback