Två och en halv liter...

Det är så mycket färg jag har kvar. Minus kanske två matskedar.

Fick ju bannor om mina väggar, så det blev till att plocka fram plånboken och köpa färg, spackel och sånt. På Colorama kunde de inte fixa den färg jag hade, men SOM TUR VAR fanns en enda burk kvar av den färgen på ICA. Utgående färg. Puh! Till halva priset, tackartackar. Problemet var mängden. Två och en halv liter, jag skulle måla över tolv skruvhål och några repor i färgen. Men det är bara att bita ihop och göra't, som jag brukar säga. Målat är det nu iallafall. Toastolen, badrumsskåpet, alla rör samt väggarna i badrummet är klara. Finaste har rensat avlopp. Så det är en snabb vända till på tvättfatet, lite runt det igen ifall det skvätt något och sen golvet. Allt städande blir imorgon.

Så nu ska jag ladda med en stoooor skål popcorn ;)

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback