Vändpunkt?

Eller fortsättning på redan vald stig?

Jag vet inte. Men tankarna snurrar. Jag är färdig. Fast jag aldrig blir det. Utvecklingen stannar inte. Aldrig. Jag har bara fullbordat, tagit färdigt, det första steget. Satte ner foten, hindrade det som annars är ett fall. Varje steg vi tar är ett avbrutet fall framåt. Och jag satte ner min fot och avbröt fallet just i tid.

För att fortsätta gå.

Det gör vi allihop. Åt varsitt håll. Väl medvetna om att vi kanske aldrig ses igen. Vissa vet jag att jag kommer träffa. Måste träffa. Andra tror jag inte jag kommer träffa, och vissa av dem kommer jag sakna mycket. Andra lite mindre. Några inte alls.

Vi fortsätter. Vi går. Avbryter varje fall genom att sätta ner foten. Om och om igen.

Kommentarer
Malin säger:

Grattis till examen gumman!



Massa kramar från moi! :D

2010-01-23 | 20:47:33
Bloggadress: http://cherriechampagne.wordpress.com/
Frida säger:

Ja du, tänk att vi klarade det! Hoppas att du får det roligt på den nya kursen...fast jag inte är där ;) Nej, skämt å sido..du kommer att ta de med stormsteg. Vi får höras...kanske ses vi i mars när jag har vägarna förbi..annars kommer en "party-inbjudan" att dimpa ner i brevlådan i början av september. Man fyller bara 25 en gång...



Grattis till examen!

Kram <3

2010-01-26 | 14:44:50

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback