Summering

Helgen blev urbra. Vi förfestade här i några timmar innan vi drog vidare. För första gången på jagvetintehurlänge stod jag på ett dansgolv där man inte dansade vare sig schottis eller polska. Nej. Det var inte roligare än vad det varit tidigare. Men med en drink i handen typ hela tiden så gick det.

Och det visade sig såklart dagen därpå. I söndags när jag vaknade var kroppen i uppror, men eftersom allting har en ände, och jag visade mig ha två, så gick det fort över. Kroppen gjorde sig av med överflödet, så att säga. Blev en resa till bland annat IKEA sen, och där inhandlade vi ett överkast, en lampa och ett par kuddar, bland annat.

Livet är bra i övrigt. Bortsett från ett knä som gör djävulskt ont då och då. Kan man få en nerv i kläm efter att man fått en innebandyboll på knät? Hur hårt skjuter folk, egentligen?

Igår firade vi ett och ett halvt år här också. Det skålade vi på i alkoholfri äppelglögg från IKEA =)

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback