Vecka fyra

Påbörjar nu fjärde veckan på jobbet. Det känns bra, måste jag säga, om än fortfarande lite rörigt med när jag ska vara var, och så. Men det reder sig väl.

Annars händer inte mycket. Finastes föräldrar var här i helgen och det var lika trevligt som vanligt. På lördagen blev det IKEA och jag köpte mig ett skrivbord. Dessutom påbörjade vi uppdateringen av vardagsrummet med en byrå där vårt tänkta akvarium sen ska stå. Vi ska även köpa ett matchande vitrinskåp, och sen kan jag lugnt invänta ett nytt bord, så får vi den mörka möblering jag drömt om sen vi fick lägenheten. Vet inte varför jag vill ha vardagsrummet möblerat med mörka möbler, men så är det och så ska det få bli.

Nu ska vi äta lite middag, sen är det dags för körövning!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback