Halva veckan avverkad

Eller snart, åtminstone.

Halva arbetsveckan, och mer än så, är klar. Mycket skönt. Det har flutit på bra. M, som varit sjuk till och från sedan jag började, är tillbaka och barnen är trygga i det. Vi är trygga i det, allihop. Det har varit lugnt på barnfronten också. Nu har jag bara ett par sjukt sena kvällar och en tuff helg med konserter kvar, innan nästa vecka börjar. Då har jag två tidiga dagar, så jag slutar halv två både måndag och fredag. En får tacke!

Nu är klockan egentligen för mycket redan, med tanke på den sena kvällen imorgon, så jag ska göra mig bekant med min tandborste, och sen ska min efterlängtade kudde få sig en visit.

Live long and prosper.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback