Pow, pow, POW!

Tjolahopp!

Har varit på ett konstigt bra humör idag. Åtminstone sen jag kom till jobbet (jag vet, varför blir man plötsligt på humör där...?). Att ta mig dit var inte så jätteinspirerande i blötan, men det är ju som sagt (skrivet) ljust ute, så det går an.

På jobbet fick jag lite praktiska grejer avklarade. Jag har bytt från att vara ansvarig för de yngsta, till de äldsta. Har gjort om lite i "deras" rum och piffat till lite saker. Känns bra och nästa vecka kör jag igång på riktigt.

Efter jobbet blev jag hämtad av Finaste, tillbringade fyrtiofem minuter eller så hemma, sen bar det av till boxingen. Jag smällde och slog så det stod härliga till, och nu är jag sjukt trött i armarna. Boxades med M även idag.

Imorgon blir det nog ganska lugnt på jobbet. Hoppas jag. Går till halv fem imorgon, sen blir det ett spinningpass. Sen en skön kväll här hemma med Finaste.

Det ska det förresten bli nu med. Först dusch, sen vankas det våfflor! Mums =)

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback