Veckans första träningspass

Kom precis hem efter ett boxingpass. Instruktören hade satt ihop ett nytt pass idag, så det var kul och utmanande. fast den största utmaningen låg väl i att jag fick boxas med en tjej som boxats i ring, i flera år, tidigare. Goddag, yxskaft. Tempo och kraft, eller hur...

Sjuk vikarie idag - igen! Två av varandra helt oberoende vikarier, sjuka under samma vecka! Men vi fick ringa hem femtontimmarsbarnen så det löste sig till slut. Vi fick nio barn och det går bra på två. Vi var ute på en liten promenad i vårsolen och stannade till på en lekplats och släppte ut lite energi. Tycker så sjukt mycket om de här barnen! Även om jag kunde vara utan en del av föräldrarna.

Nejdå.

Men en del av deras beteenden, kanske.

Min kropp börjar i alla fall kännas bra. De som ligger hemma, och kommer tillbaka någon dag, de är sjuka som fasen. Jag som drar mig till jobbet trots (förmodad) feber, jag är den som blir frisk först. Livet är orättvist.

Nu ska jag duscha och hoppas att Finaste gör mat under tiden. Ikväll är det Lyxfällan, tjohoo!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback