Pigga puman, inte lika pigg längre...

Så var Vårruset avklarat. Tog rygg på P och sicksackade mig framåt i röran. När det var några hundra meter kvar så kroknade P lite och jag fortsatte. Kom i mål på 34.27 enligt klockan vid målet, men eftersom jag startade i andra fållan, ungefär tre minuter efter första fållan gjorde det, så räknar jag på mellan 31 och 32 minuter. Jag hade räknat med någonstans mellan 35 och 40, så jag är supernöjd. Nu har jag ätit och duschat och kommit ner i varv.

Imorgon och på fredag har jag semester =) Så imorgon blir det en tripp till gamla jobbet för att säga hej, och sen lite senare på kvällen så blir det ett boxingpass och till sist en bilfärd till Malung. Där blir vi hela helgen och ska bland annat fira svärmor men även vandra litegrann.

Bjuder på lite bilder från före och efter dagens äventyr:










Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback