Finaste inspirerar

Idag när jag skulle sminka mig (sminkar mig ju bara på helgerna, i stort sett, så det är kul att satsa lite mer då) så frågade jag Finaste vilken färg jag skulle använda. Han funderade en stund och sa sen orange.

Sagt och gjort. Letade upp en orange färg som jag ville ha, sen utgick jag från den.

Såhär blev det:






Tyckte det funkade. Sen har jag läst någonstans att om man vill framhäva blått, så ska man matcha det med orange. Så det borde ju funka till mina ögon.

Nu ska vi ut och äta lunch. Over and out!

Kommentarer
Anna Johansson säger:

Vad duktig du är Maria!



Du får lära mig någon dag:)

2012-02-11 | 17:26:10
Malin K säger:

Jättefint!

2012-02-12 | 08:18:54

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback