Helgens bravader

Har haft en superhelg hittills, med övningsdag och årsmöte med kören igår. Jag och tjejerna i min underbara stämma härjade loss och sjöng för glatta livet. Det blev väl inte alltid helt rätt, men kul hade vi och det blev många smått hysteriska skratt. Roligast var dock när vi fick blanda oss i stämmorna och i små grupper koreografera och tänka oss in i låtarna. Min grupp korrade Mercedes Benz och med den låtens uppbyggnad fick vi många idéer. Bra blev det också.

Kvällen ägnades som sagt åt årsmöte som följde konstens alla regler. Vi fick smaka tre, efter omständigheterna, ganska goda likörer och i år blir nog kräkreflexfaktorn något lägre vid sittningarna. Jag och mina underbara andraaltar kammade hem titeln Årets Stämma vilket firades med att dumdumma When I'm 64.

Hemma var jag strax före elva och jag somnade tämligen omgående trots fyra koppar kaffe under dagen. Det är rekord ska ni veta.

Nu ska jag ut och göra av med lite pengar. Ha're!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback