Skumt

Det är vad det är.

Skumt.

Jag har nu i snart en veka haft ont i huvudet. Och nej, inte såndär huvudvärk som man vet var man har. Eller ja, nu skrev jag dumt för den här vet jag precis var jag har. Rent fysiskt alltså. Det jag menade var att jag inte kan denna typ av huvudvärk.

Jag vet var jag har den, skrev jag.

Fysiskt.

Den sitter på en punkt, som en femkrona i storlek, på höger hjärnhalva, precis till höger om "mitten", i linje med örat.

Ni ska få en bild:



OBS! Det är inte mitt huvud!


Det gör inte ont konstant. Inte mycket, i alla fall. Rätt vad det är svider det till utav bara faaaan. Måste stå och massera på det för att det ska släppa någorlunda. Och när det gör som mest ont, kan jag inte fokusera alls.

Nästa skumma grej är att det känns som om det sitter i huden. Jag menar; om det suttit inne i huvudet så hade jag ju knappast kunnat massera bort det.

Inte hjälper värktabletter heller.

Nu har jag fått klaga. Men vad är det? Har googlat, men en del svar gjorde mig så nervös att jag inte kunde sova på en hel natt. Så jag har slutat med det.

En nerv i kläm?

Kommentarer
Anonym säger:

Du har nog en lätt variant av migrän. Testa Eeze (receptfritt) från apoteket, hjälper efter bara några minuter.

2012-02-17 | 11:02:13

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback