Man, we were killing time

Hemma!
 
Jag har haft en suuuuperduperbra semester nere i fyrtiogradiga Alanya. Jag har blivit fantastisk på att slå ihjäl tid i Sveriges huvudstad och jag har för första gången djupsovit på en bänk. Även det i Stockholm. Det kommer snart ett långt bildinlägg från Turkiet.
 
Jag är svintrött eftersom vi gick upp klockan åtta igår (Svensk tid), blev upphämtade på hotellet elva timmar senare, flög i fyra timmar varav fyrtio minuter under sömn, åkte buss till Stockholm, sov en halvtimme (se ovan), knatade runt, åkte tåg, helt utan sömn och avslutade med buss hem till underbaraste lägenheten. Jag har alltså under trettiosex och en halv timme sovit enbart sjuttio minuter.
 
Jag är trött.
 
Som sagt.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback