Grillkväll

Halvspontan grillkväll igår. Finaste och N laddade upp med fläskfilé, jag grillade mina underbara sojafiléer, marinerade i bland annat ingefära. Vi grillade även marinerade champinjoner, mycket gott. Till det serverades en hemgjord potatissallad med kokt potatis, rädisor, sugar snaps, gurka, soltorkad tomat samt äpple. Mycket gott.



Filéerna är lätt brända, men det funkade. Det är inte riktigt så mycket mat som det ser ut. Vi åt på assietter =)



I full färd med att packa upp.



Willy Wonka la guldbiljetter innanför chokladförpackningen. Lindt Excellence laddade upp med två lager folie. "Nu jäääävlar ska här folieförpackas", kan jag tänka mig att maskinen tänkte. Typ...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback