Tålamod noll

Tålamodet följer aptiten och sömnen och ligger därmed på noll just nu. Mest går jag och irriterar mig på en kollega. Barnen kan jag förlåta, kollegan är det värre med. Tröstar mig med att det handlar om sexton arbetsdagar till. Det är nedräkningsbart.
 
Efter jobbet blev det lite shopping. En kofta från KappAhl, även ett linne därifrån och sen en topp från HM att ha på mig imorgon (Musikquiz med jobbet!) inhandlades:
 
Linnet Sömlöst bortsett från i axelbanden. Tight och skön modell.
 
Koftan Prick så skön som den ser ut att vara.
 
Toppen Gifter sig fint med linnet från KappAhl. Finfint =)
 
Ytterligare något senare blev det besök hos en kompis som ligger sjuk. Kändes bra att få träffa henne och se med egna ögon att det faktiskt funkar. Det är tufft. Men funkar. Vi klarar det här.

Kommentarer
Emma säger:

Glöm inte kolla Thereses blogg!
http://designbytherese.blogg.se/

2012-12-01 | 12:10:44

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback