Sprungit

Jag har sprungit! Ja, jävlarimej vad det gick.

Jag satte ett högt tempo från början och även om jag kanske sackade lite ibland, så fortsatte jag med en genomsnittsfart som var betydligt högre än vad jag är van vid. Ett varv i spåret blev det, det känns sjukt bra.

Annars är det en mindre bra dag. En kollega som jag hela tiden tyckt enormt bra om, har gjort sista dagen hos oss idag och det var ett tungt farväl. Har varit lite nere över det här i ett par veckor nu, och idag blev det jobbigt på riktigt. Kommer sakna henne något enormt.

Fast jag har ju A. Min älskade A. Känslosvallet idag fick mig att helt öppet, rakt och ärligt tala om för A att jag trivs ännu bättre sedan hon började jobba hos oss och att jag känner mig trygg och privilegierad att få ha henne som kollega. Jag tror vi behövde den, båda två.

Nu blir det pannkakor för att lindra sorgerna lite. Sen tidig sänggång.

G'natt!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback