Onsdag

Jag har haft en härlig onsdag. Har dock varit trött; det är jag alltid dagen efter små sammanbrott, som det igår. Oavsett hur litet, det är en mental påfrestning som jag inte önskar min värsta fiende.
 
Dagen började bra redan när jag steg upp och gjorde det i tid. Valde att ta cykel ner till stan och sen buss till jobbet. Hann tillochmed in på Pressbyrån för en morgonlatte innan bussen gick. Klev av en hållplats tidigare än jag brukar och fick några extra meters promenad.
 
Morgonen flöt fantastiskt bra och det blev härliga lekstunder med barnen. Jag drog med mig min grupp samt E och en liten extra hög med barn och åt frukt och lekte vid en närliggande lekplats. Så skönt i kroppen att komma ifrån förskolegården och släppa lös alla ungar och all deras härliga energi på andra platser.
 
Sen en mysig sagostund med en nästansovande treåring i knät.
 
Jobbdagen avslutades med härlig gungstund och lite flaskfärgsmålning.
 
Direkt efter jobbet blev det gym. BodyCombat idag igen. Så skönt att slåss bort lite energi och jag kämpade så jag mådde illa när passet väl var slut. Sen cykel hem på det, så idag har det motionerats rejält.
 
Som sagt.
 
Härlig onsdag.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback