Sisådärja

Häpp!
 
Pajerna är klara. Under tiden som skal har förgräddats, champinjoner har fräst och pajer har gräddats så har jag hunnit rensa garderoben. Nu ser jag faktiskt alla kläder (nej, nu ljög jag; har ännu inte gett mig på träningsklädslådan men den får faktiskt vara till en annan dag) och guuud så skönt det känns att slänga ut en massa. Jag har nostalgisparat en del, men eftersom jag krympt en del det sista året så är det en övervägande del som inte passar alls längre. Allt som ser för stort ut har lagts i en sopsäck och ska läggas nere i Myrornas container härnere. En del gick dock att spara på, sånt som faktiskt såg helt okej ut, trots att det är några nummer för stort.
 
Nu blir det Bergvik och sen ett varv i spåret.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback