Hjärtedagen

Efter bara ett par timmar på jobbet fick jag ett pappershjärta av lilla L. Såfort tid fanns kutade jag in i personalrummet och tejpade fast det på tröjan där det sitter än.
 
Dagen var rätt rörig och högljudd. Dessutom sista arbetsdagen tillsammans med min fina C. Imorgon har jag semester och hon gör då sin sista dag. Jag är galet ledsen över det, mer än vad jag orkar säga till henne.
 
Efter jobbet blev det en snabb rush på stan innan ett trippelt gympass; cykel, core och yoga. Mycket behövligt.
 
Ja, jag är sexigt nog klädd i yogaoutfiten. Ja, jag myser runt på jobbet iklädd samma tröja som jag håller värmen i efter yogapasset.
 
 
Finaste och jag har tagit en mysig kvällsfika. Det blev inga direkta Alla Hjärtans-presenter i år; han fick ett kort av mig och sen köpte jag grejer vi båda har glädje av såsom kaffe, te och knäckekex. Ikväll tar vi det lugnt och imorgon vaknar vi tillsammans i den takt vi behagar. På lördag blir det spa med övernattning och allt.
 
Tjing!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback