Eeeh... Ursäkta vad?!

Efter tisdagsträningen förra veckan trodde jag på riktigt att min löpform var helt borta. Backträningen då var svintung och jag var sist i "mål" efteråt; jag brukar vara bland de första.
 
Idag var vi flera som viftade för lite distanslöpning. Med små korta pauser för att samla ihop gruppen och tjafsa om vilken väg vi skulle ta, kom vi inte mindre än sju kilometer! På, effektiv tid, fyrtiotre minuter!
 
Och...
 
...med bara tjugo meter till tätduon var jag nummer tre tillbaka till återsamlingsplatsen. Då hade vi gjort en rejäl tempoökning successivt hela sista kilometern. Mot slutet gick det fort, vill jag lova.
 
Alltså, ursäkta, men varifrån kom DEN formen?

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback